Kajetan Załuski, 03/10/2016

TAKE YOUR MARK - Trening

Dzisiejszy wpis jest o krótkim treningu naszego autorstwa, który dostępny jest dla wszystkich zainteresowanych, na naszym kanale YouTube oraz kilka propozycji jego wykonania. 

 

 

Trening Take Your Mark został stworzony dla wszystkich którzy są otwarci na zróżnicowane bodźce treningowe, dzięki którym możemy poprawić reakcje i koncentracje podczas startu.

 

Jest to propozycja, którą można brać bardzo poważnie lub w formie zabawy. Trening można wykonywać samemu lub w większej grupie ludzi, co powoduje dodatkową rywalizacje i mobilizację. 

 

Instrukcja:

- Znajdź wolną przestrzeń dookoła siebie

Rozgrzej się przed włączeniem nagrania w celu zapobiegnięciu kontuzji

- Włącz nagranie

- Po komendzie TAKE YOUR MARK przyjmij pozycje startową

- Po sygnale startowym postaraj się wyskoczyć w górę najszybciej jak to jest tylko możliwe przyjmując pozycję, którą mamy w fazie skoku do wody

 

WAŻNE!

- Każde poruszenie się na sygnał inny niż statera uznawane jest jako dyskwalifikacja

- Ilość wyskoków dozujemy wg własnych możliwości, nie trzeba brać udziału w całym treningu oraz w każdej serii

 

 

Trening można zrobić na trzy sposoby:

Sam na sam - jest najtrudniejszy, ponieważ brakuje tutaj rywalizacji z drugą osobą, jednak ważne jest żeby pracować nad usprawnianiem siebie również w pojedynkę.

- Z partnerem - dochodzi rywalizacja, staraj się być dynamiczniejszym i dokładniejszym przy złożeniu do pozycji strzałkowej w locie od drugiej osoby

W grupie - rywalizacja tutaj jest największa, można spróbować sił w większej grupie ludzi i osoba obserwująca może wyznaczać najszybszych zawodników oraz tych którzy robią wyskok najdokładniej, dodatkowo można dołożyć element odpadania (najwolniejsza osoba odpada i każda, która zrobi poruszenie przy błędnym dźwięku) podczas którego wyłania się zwycięzce danego treningu.

  

 

 

Życzymy wszystkim udanego treningu!

 

 

 

 Jeżeli podobał Ci się trening i pomysł, koniecznie udostępnij go znajomym dalej! ;-)